Szállítás és fizetés

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK ÉS FELTÉTELEK

A webáruházban kiválasztott és megrendelt kaputechnikai termékeket nagy igyekezet mellett 1 - 3 munkanapon belül leszállítjuk Önnek, munkaidőben 8-17 óra között kivéve a nagy terjedelmű termékeket (pl. oszlopok, sorompók), melyre egyedi szállítási határidő vonatkozik, általában 4-6 munkanap. Általános szerződési feltételeink

Szállítási információk:

A hétköznap reggel 9 óráig leadott rendeléseket, másnap, legkésőbb az azt követő munkanapon kézbesítjük (kivéve nagy terjedelmű termékek esetén) Ha valamely termék készlet hiányos, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Gyakori kérdések

A csomagok szállítása a Express One futárszolgálaton keresztül történik 1,5 méteres méretig. A szállítás díja a Vásárlót terheli, melynek mértéke a rendelt mennyiség súlyától függően változik illetve bizonyos termékeknél egyedi szállítási díjat alkalmazunk (forgalomkorlátozó, sorompók, stb..). 
Az aktuális szállítási díjat folyamatosan kijelezzük a kosár ikon mellett, mikor a terméket a kosárba helyezte. A szállítási díjak automatikusan változnak és kijelzésre kerülnek.

A sikeres szállítás érdekében kérnénk, a pontos cím megadását (irányítószám,város,utca,szám,emelet,ajtó).

Szállítási módok:

A megrendelés leadása során az alábbi szállítási módok közül választhat:

- személyes átvétel 2071 Páty, Torbágyi út 0134/73 hrsz. cím alatt, munkaidőben
- Express One futárszolgálattal házhoz szállítás

Szállítási feltételek:

- A kézbesítésre általában 1-3 munkanapon belül 8 és 18 óra között kerül sor (a rendelés teljes rendelkezésre állása valamint nem nagy terjedelmű termékek esetében)
- A szállítási határidőt legjobb tudásunk szerint igyekszünk tartani, ugyanakkor a késői szállításból adódó Vásárlói károkért felelősséget nem vállalunk (sem a Szolgáltató, sem a Szállító)
- Nagy terjedelmű termékek vásárlása esetén (forgalomkorlátozó, sorompók, stb..) az átfutási idő 4-6 munkanap, a befizetést követően
- A fenti szállítási díjak az Áfát tartalmazzák és Magyarország egész területén érvényesek, országszerte
- Nemzetközi szállítási díjak és feltételek eltérőek a jelen tájékoztatótól,  nemzetközi  szállítást egyedi ajánlat kidolgozása és elfogadása esetén vállalunk, rendelést a webáruházban leadni nem lehet külföldi szállítási címmel.
- Amennyiben utalással szeretné kiegyenlíteni a rendelést és a szállítási díjat, akkor az árut akkor tudjuk kiszállítani, ha az összeg a bankszámlánkra megérkezett, kérjük ezt a szállítási határidőnél vegye figyelembe.

Mennyiségi kifogás kezelése / Sérült csomagok

A termékek kézhezvételekor győződjön meg tételesen a rendelés tartalmáról, csak ezután vegye át és írja alá a Szállítótól kapott átvételi elismervényt. A Szállító távozása után, hiányzó termékekre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni.

Mindig győződjön meg róla, hogy sérülésmentes (nem szakadt, nem lyukas) csomagot vett át a futártól és csak ezt követően írja alá az átvételi elismervényt. Sérült doboz esetén még a helyszínen intézkedjen a futárszolgálat munkatársa közreműködésével a szükséges károkozási jegyzőkönyv kitöltéséről és, hogy a probléma a futárszolgálati rendszerben rögzítésére kerüljön. Sérült csomag esetén a hiányzó/sérült termékek pótlásának ügyintézését csakis kizárólag a hivatalos károkozási jegyzőkönyv átküldése és a futárszolgálat állásfoglalása esetén tudjuk kivizsgálni. A legtöbb feladott csomag beltartalmáról a félreértések elkerülése végett fotót készítünk.

Tévesen kiküldött mennyiségi probléma, összecserélt áru esetének kérjük, hogy az átvételtől számított 2 napon belül írásban e-mailen keresztül, fénykép csatolásával jelezze felénk a problémát. Ha hiányosan csomagoltunk (raktárkészlet ellenőrzését követően), akkor a hiányzó terméket pótoljuk, ha felcseréltünk egy terméket, akkor csomagcserével kicseréljük. Csomagcsere esetén kérjük a terméket lezárt dobozban előkészíteni a futárnak. Cégünk csomagolási hibájából származó mennyiségi probléma esetén a csomagcsere Önnek díjtalan. 
A legtöbb feladott csomag beltartalmáról a félreértések elkerülése végett fotót készítünk.
Elállási jog gyakorlása esetén a csomagcsere NEM díjtalan.

Minőségi kifogás kezelése

Ha a termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlel, azt haladéktalanul jelezze felénk írásban az átvételt követően és küldjön emailt a hiba leírásával és a hibás termékről jól látható fényképet csatoljon mellékletként. Küldje vissza a terméket/termékeket címünkre a garanciális információk leírásait alapul véve. 

Sikertelen kézbesítés

A nagy terjedelmű termékek (pl. oszlopok, sorompók) kiszállítását a szállítmányozó cég csak egyszer kísérli meg! Kérjük, hogy a megbeszélt napon tartozkódjon a helyszínen és biztosítsa az áruátvételt, mert sikertelen kézbesítés esetén, a rendelés másodszori kiszállítása újabb szállítási díj befizetésével lehetséges, ellenkező esetben a termékek visszaszállításra kerülnek cégünkhöz. Ha a sikertelen kézbesítés miatt nem érkezett meg Önhöz a termék és ezért Ön lemondja a rendelését, úgy a kiszállítási díjat nem tudjuk megtéríteni. Kérjük, hogy minden esetben körültekintően járjanak el és vegyék figyelembe a nagy terjedelmű termékekre vonatkozó szabályokat, és ezt követően rendeljék meg a szállítást. Lehetőség szerint 2071 pátyi székhelyünkön történő személyes átvételt javasoljuk.

Express One futárszolgálat kettő alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Roller Gate Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli, a megrendelést újra le kell adni, ezúttal már csak előreutalás esetén tudjuk újra küldeni a terméket. Ha az áru átvételét az átvevő az első alkalomkor megtagadja, akkor a futárszolgálat nem kísérli meg a második kézbesítést és visszakerül a termék a székhelyünkre, a megrendelést ez esetben a Roller Gate Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli. A megrendelést újra le kell adni, ezúttal már csak előreutalás esetén tudjuk újra küldeni a terméket.

Az Express One szállító a csomag feladásakor és a kézbesítés napján is, Önt email címén értesíti illetve bizonyos esetekben a futár a megadott telefonszámon jelentkezik a szállítást megelőzően. Nagy terjedelmű csomagok esetén a Szállító nem jelentkezik, hanem munkanapokon reggel 8.00-18.00 között kézbesít, a kézbesítés napját előre egyeztetjük Önnel.

Visszaszállítás

Cégünk a visszaszállítást Az elállási jog gyakorlása menüpont alapján, a fenti szállítási feltételek szerint valamint a garanciális információk menüpontnak megfelelően biztosítja. A visszaszállítás címe: Roller Gate Kft,  2071 Páty, Torbágyi út 0134/73 Hrsz címre. Fizetős csomagként feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni. A visszaszállítási díj a Vásárlót terheli.